Πε. Φεβ 9th, 2023

TRIKALATV.GR

Πανελλαδικό δίκτυο

Στα έργα της νέας γέφυρας Καραβόπορου ο Χατζηγάκης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ >>

Το εργοτάξιο της νέας γέφυρας Καραβόπορου για να διαπιστώσει ο ίδιος από κοντά την πρόοδο του μεγαλύτερου έργου που επιχειρήθηκε ποτέ στη Θεσσαλία επισκέφτηκε χθες ο Μικέλης Χατζηγάκης.

Ο νεαρός υποψήφιος βουλευτής της Ν.Δ. ενημερώθηκε από τον υπεύθυνο της εταιρείας που εκτελεί το έργο για τον σχεδιασμό, τις μεγάλες προκλήσεις και δυσκολίες που ξεπερνιούνται μέρα με τη μέρα και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ενός έργου που θα αλλάξει άρδην τις μετακινήσεις εντός του νομού, φέρνοντας ακόμη πιο κοντά Τρίκαλα και Πύλη και δίνοντας τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης στα ορεινά τουριστικά θέρετρα της περιοχής μας. “Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο έργο που αφορά άμεσα την ποιότητα ζωής των Τρικαλινών, των κατοίκων των χωριών της περιοχής, αλλά και των χιλιάδων επισκεπτών που έρχονται στα μέρη μας κάθε χρόνο” λέει ο Μικέλης Χατζηγάκης και συμπληρώνει ότι “η παλιά και πεπερασμένη γέφυρα Καραβόπορου αντικαθίσταται από μια σύγχρονη, διπλής κατεύθυνσης εξασφαλίζοντας γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις. Οφείλω να συγχαρώ την Περιφέρεια Θεσσαλίας, προσωπικά τον περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό, αλλά και τον αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη που κάνουν πράξη αυτό το έργο. Ο τόπος μας έχει ανάγκη από μεγάλα έργα, έχει ανάγκη από νέα και μεγάλα οράματα τα οποία θα του επιτρέψουν να προχωρήσει στη νέα εποχή που ανοίγεται μπροστά μας. Από τη πλευρά μου αυτό δεσμεύομαι να κάνω τα επόμενα χρόνια, να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να αρθεί η απομόνωση που έζησαν τα Τρίκαλα τα προηγούμενα χρόνια και με νέα και σημαντικά έργα υποδομής να δώσουμε προοπτική στη νέα γενιά να μείνει και να δημιουργήσει εδώ”.

Το  έργο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, συνολικού προϋπολογισμού 23 εκατομμυρίων ευρώ αφορά στη  βελτίωση τμήματος του οδικού άξονα της ε.ο.  Τρικάλων – Άρτας, από τον κόμβο με την Περιφερειακή Τρικάλων έως και τον ισόπεδο κόμβο Δροσερού μήκους 1,3 km. Περιλαμβάνει:

– κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 1,3 km περίπου. Στην κύρια αρτηρία εφαρμόζεται διατομή β4ν* με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50m και συνολικό πλάτος οδοστρώματος 17,00m, ενώ το πλάτος καταστρώματος προκύπτει μεγαλύτερο ή ίσο των 20,00m αναλόγως των πλευρικών κατασκευών.

– κατασκευή γέφυρας Πηνειού στη ΧΘ : 1+300,46, μήκους 143,50m πέντε ανοιγμάτων (16,2 m +3×33,70m+26,20 m). Γέφυρα για την διέλευση των δύο ανεξάρτητων κλάδων της αρτηρίας.

– κατασκευή σύμμικτης γέφυρας Πηνειού στη ΧΘ : 1+300,46, μήκους 101,10m τριών ανοιγμάτων  (55m+33m+55m). Γέφυρα για την διέλευση παράπλευρου της αρτηρίας.

trikalavoice.gr

About Post Author

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΡΕΧΟΥΝ >